Out of the doubt that fills my mind,
I somehow find You and I, collide.

Skrivet 2010-05-26 Klockan 19:26:27

Var hemma från skolan igår för att jag inte mådde speciellt bra. Men for dit idag eftersom att vi endå bara hade foto. Vi for till bonnstan och fotade, och så smart som jag var så hade jag ingen jacka eller så med mig, nej då jag hade bara en liten skittröja på mig så jag blev bara mer förkyld och mår nu piss igen... måste va helt frisk på fredag för då är det ju parteyy haha. Men kommde iallafall hem vid halv2 och somnade då i soffan och vaknade halv6, ruskigt skönt var det, men frågan är ju nu om jag kommer att somna ikväll. Det får vi allt se. Nu ska jobba på mitt svenska tal, sen se GREYS <3


Kommentarer
Postat av: lisette

Skrivet 2010-05-26 Klockan 19:55:58
skitsnygga bilder!

URL: http://lissielimelight.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback