Du blev min räddning, så obegripligt stort.

Skrivet 2010-05-18 Klockan 13:19:15

gillar skarpt att det typ är sommar nu! inte länge kvar tills skolan slutar, fast då ska jag dock gå "sommarskola" en vecka typ men de blir bra endå :D. fick en liten sovmorgon imorse för att min kära lilla pojke valde att inte väcka mig när mitt alarm ringde, han snoozade såklart istället, och tillslut vaknade jag halv8. men det var skönt! hade lite multimedia på skolan sen var en tjej där och snackade om UF företag, så det var inte så jobbigt, plus att jag nästan är klar med mitt slutprojekt på multimedian så det funke. Nu ska jag antingen sätta mig på ballis och sola, eller se nyaste HIMYM, eller nått förhäxad, har icke bestämt mig än men haha. jaja orke.

Kent - Hur jag fick dig att älska mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback