Det är något fel på Esther

Skrivet 2010-05-16 Klockan 03:03:17

Var på kalas tidigare idag, joel lillasyster har fyllt år så vi var dit och fikade och sånt. Trevligt. Sen ikväll så for jag Elin och Nina och hyrde film. Vi tänkte som inte hyra en så jätte läskig film, så vi hyrde Orphan. Har hört att den skulle va rätt skrämmande men trodde inte den skulle va riktigt så som den va. Fy fan för Esther säger jag bara! Nu ligger jag iallafall i soffan, ska nog försöka sova snart tror jag som, önskar bara min prins var här så jag slipper sova själv. Imårrn blir det skolgrejer, hela jävla dagen! Fick förästen höra en mkt glad nyhet idag, mer än så säger jag inte :DD Pöss nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback