being in love is not what makes me smile,
it's who I'm in love with that does.

Skrivet 2010-05-01 Klockan 22:27:27

Valborgs var kul, först var jag hos elin&linus vilket ägde! Sen skulle vi på station men av någon konstig anledning så for jag inte. Mötte istället upp joel och drog på fest hos hedman, där det också var kul. Fat ångrar endå lite att jag inte for på station men jaja. Idag har då iallafall varit en riktigt lugn dag, vi vaknade vid 2 sen så har vi bara sett lite film och så sen for jag home. Nu ska jag iallafall gå och duscha, behövligt som fan, mitt hår set ut som fan! hejda.
Haha, Badkaret!!!11


Kommentarer
Postat av: lisette

Skrivet 2010-05-01 Klockan 23:02:26
haha lät ju kul :D

URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Postat av: Elin

Skrivet 2010-05-02 Klockan 12:55:20
Haha men Snygg bild asså din svikare! ;)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback