Never quick to judge, she only wish for love.

Skrivet 2010-05-31 Klockan 23:03:59

Så himla skönt det var med sol idag. Helt underbart! Hade som sagt svenska tal imårsse, var inget speciellt, gick snabbt och smärtfritt. Efter skolan for jag och mamma på ica och köpte glass, sen gick vi till mormors graven en stund och vattnade och sånt. Sen så har Elin och Linus varit här och fikat ikväll, och pappa spillde ut sin fulla kaffekopp över hela bordet, de låg kaffe i smöret och överallt hahaha! och vi skrattade helt sjukt mycket. Så går det ;). Jag har varit helt sjuukt stressad dom senaste månaderna över att jag inte ska hinna göra klart allt jag ska ha gjort i skolan, och jag är fortfarande jätte stressad. Men vi har ingenting kvar att göra. Allting är inlämnatt! Men jag känner mig endå stressad? Jättekonstigt det där. Och imårrn är den den 1 JUNI, och JUNI har aldrig låtit så bra som det gör nu i mina öron! Men idag fick jag iallafall veta att jag fått VG i Foto A, Mediekommunikation och Desktop och det känns riktigt riktigt bra :D!
Prop Dylan på trästocks i sommar, blir GALET!!


Kommentarer
Postat av: sandra

Skrivet 2010-06-01 Klockan 11:20:27
din sko:)

URL: http://sluu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback