Love is a choice you make from moment to moment.

Skrivet 2010-05-12 Klockan 23:45:20

fått låna en dator från skolan. hoppas datasnubben kan fixa in min nya hårddisk snart så jag kan få ha min egna lappi. jag har bitit ner mina naglar alldeles för korta så det gör helt sjukt ont att röra i saker. jag har sett greys ikväll och det var jätte pluttinuttigt. jag har gjort bort lite skolarbeten så nu känner jag mig inte lika stressad längre. fick idag veta att jag fått G+ på ett prov som jag heeltsäkert trodde att jag skulle få ig på. önskar att jag kunde få tillbaks varenda liten bildjävel som finns på min laptop! vill inte sova själv i min lilla säng inatt, vars är du min prins? orkar inte att jag har sjukt mycke tjejvärk och ont i huvet. nä nu ska jag se Förhäxad, fast ne vi kan säga Charmed istället, det låter så mycket häftigare ;) haha nattinatti.
Elin var massafin i håret, gissa vem som lockat? ;) jullan såklart! haha
I've never seen a smile that can light the room like yours


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback