You would not believe your eyes, if ten million fireflies,
lit up the world as I fell asleep

Skrivet 2010-03-09 Klockan 22:31:52

Har lyckats göra nått med min dator så det går inte starta, eller den går starta men inte logga in på, skit irriterande. Men iallafall så har jag fått mitt löshår, det ser ganska plastigt ut men jag har konstaterat att det inte är det för det smälte inte när jag plattade det iallafall :D. Imårrn ska jag och mammi tvätta massa kläder, sen ska jag packa, hade även tänkt hinna med att sola en stund också. Sen åker jag till joppo och myser för på torsdag åker vi ju med en massa trevliga personer till fjällen :D Kommer bli jätte kul hoppas jag! Nu har jag fikat scones som jag bakade för ett tag sen, smakade mjöl inte så gott alltså, men men ska se lite tv nu sen sova tror jag :)
jag saknar mitt gamla rum.... puss på gullekillen<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-03-09 Klockan 22:48:10
pusss på dig gullegumman (L)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback