You don't know how luckey you really are, i promise you.

Skrivet 2010-03-18 Klockan 00:37:56

Jag och mamma såg film förut ikväll, I taket lyser stjärnorna, har sett den förr på bio så visste att mamma skulle grina (hon kan börja grina om hon typ ser en ica reklam). Haha och saatan vad hon flännade ;D men filmen är ju rätt deppig så. Sen såg vi greys på tvn de ägde. Nu har jag gjort massa skoluppgifter jag missat, vi är nämnligen lediga imårrn för vi skulle göra uppgifter, men nu har ju jag gjort dom så ska till joel istället, de bli nice. Idag var vi i piteå och badade, de va inte så jättekul.
Nu ska jag borsta gaddarna sen sove, pz fuckers.


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2010-03-18 Klockan 11:48:15
Jag veeeet, gammJulle. Men värst är det väl för pappa som blir FARFAR!! Hahah



Och ja, hon kan faktiskt grina till ICAreklamer.

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback