will you catch me if i fall? will you stand by me
through it all?

Skrivet 2010-03-31 Klockan 19:33:34

Jag sökte till Robinson för ett tag sen, kanske jag inte har nämnt men det gjorde jag iallafall (haha?) och dom har inte hört av sig ännu så jag tror inte att jag komme med.. fan hade vart så kul ju hahaha. MEen jaja, matchen igår var galen. Nervöst som fan, men SJÄLVKLART vann vårat kära Skellefteå AIK! Sen vid 11 kröp jag ner i sängen och myste med världen bästa kille, jo för han är faktiskt det. Idag på skolan hade vi bara foto, vi redovisade våra bildreportage och bildspel och läste lite om fotohistoria, så det var inte så jobbigt. Och nu är det påsklov, och den kunde inte kännas mer underbart!  På fredag åker vi till Långsjöby över helgen, till storebror och Lina, ett år sen vi var där sist så det blir säker kul :).


Kommentarer
Postat av: Jessica

Skrivet 2010-03-31 Klockan 21:07:02
Aaa det där kommer vara vi på lördag, det ska bli sooool =)

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback