I don't wanna know anything about the future,
I just wanna get there and see what happens.

Skrivet 2010-03-15 Klockan 21:57:44

Längesen jag skrev, men har inte haft tid eller orkat helt enkelt. Lovet var nice, fjällen var nice allt är nice. Men nu jag tycker att vi ska flytta hem snart. Hem till Björkebogatan. Jag bor inte här, jag vill tillbaks till mitt vanliga rum nu, våran vanliga gård, vårat vanliga kök osv. Det vore rent av gudomligt. På skolan idag gjorde vi absolut ingenting av nytta, spelade olika spel, satt på facebook, jag och joel "bråkade" i facebook chatten så vi tillslut rent var dumma med varann, men i love you gubben det vet du ;). Fast imårrn slutar jag tidigt, och sen på kvällen blir det biomys med favvopojken, Alice i underlandet ska vi se =) hoppas den är jättebra! Sen på onsdag har vi friluftsdag med skolan och ska till piteå och bada, kanske inte så speciellet friluftigt men haha. Nu ska jag se greys och dricka chokladmjölk! Puss :*


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2010-03-16 Klockan 22:54:57
Hem är alltid hem.

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback