A tiny voice is whispering your name and I'm going insane!

Skrivet 2010-03-26 Klockan 20:08:09

Skolan idag var rätt slapp, vi gjorde ett gammal engelskaprov så vi fick träna inför nationella, sen slutade vi. Inte så jättejobbigt. Sen drog jag och joppo hem till mig och mös ett tag tills han skulle och träna. Just nu håller jag på göra mig klar, blir station ikväll med världens bästa elin pelin. Dock slutar hon inte föräns nio men då kommer hon och hämtar upp lilla mig =). Nu ska jag sminke mig, ha en trevlig fredagkväll puss!
Kan bjussa på en extremt snygg bild från sist vi var på station
Jag, bror och bästavän. Fotad av Bingo Rimér ;) haha


Kommentarer
Postat av: Elin

Skrivet 2010-03-27 Klockan 02:08:27
(L) fyfaaaan så jävla king!

Postat av: julle

Skrivet 2010-03-27 Klockan 14:26:04
oojaa!! <3

URL: http://lilljulaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback