A long time ago, we used to be friends but I
haven't thought of you lately at all.

Skrivet 2010-03-01 Klockan 22:50:34

Sista veckan i skolan sen är det lov, längtar! Skulle önska att jag var i stockholm eller göteborg i veckan så jag kunde gå på Tokio Hotel konsert.... inte för att jag är lika besatt av dom som jag var förut, men det skulle ändå vara rätt mäktigt att se dom live. Iallafall så hoppas jag det blir SOL imårrn, inte så stor chans kanske men endå! Sen hoppas jag även att mitt löshår jag budade hem från tradera, ska komma i veckan, det vore nice! Nu ska jag se klart ett veronica mars avsnitt sen sova, slutar 12 imårrn som vanligt, mycket skönt.


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2010-03-02 Klockan 18:50:15
Jaa! Synd att de växer upp bara =)

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback