"When life hands you lemons, bust out the tequila and salt."

Skrivet 2010-06-24 Klockan 17:42:00

Igår var jag och Elin i sjöbotten och badade, det var kul och varmt, fast inte i vattnet där var det sviinkallt! Idag var vi också där, fast då var även joppe med, det var ännu varmare, och i vattnet var det nog lite varmare. Men det var kul iallafall. Sen så igårkväll såg jag och joppo 2012 igen, och den var ännu bättre än förra gången typ. Sen så har vi köpit 2 dagars till stadsfesten nu så det blir nog kanoners! Fast nu måste jag gå och duscha, är fan sandig och äcklig. Men kan visa en snygg bild på elins snygga hår: 
Himla fint blidde det faktist! fast jag tyckte hon skulle färga hela håret BLONT så kunde vi bli som tvillingar men det tyckte inte hon haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback