When you're staring at that phone in your lap. And hopin' but them people never call you back

Skrivet 2010-06-09 Klockan 18:17:55

idag var vi med "klassen" och fikade (skriver "klassen" eftersom vi var typ 7 stycken:S). de var gott och sen slutade vi. och imårrn har vi avslutning. jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig men det är inte så noga, nog ska jag vell kunna hitta nått i min lilla garderob. hoppas att det är någorlunda fint väder iallafall, de blir ju som roligare då! men tror nog att jag måste klippa mig litegrann ikväll, senaste blekningen var inte ens lite snäll med mitt stackars ruffs :(... hoppas på hitta nått EXTREMT billigt löshår sen haha. hejda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback