Blommor som du växer bara på brinnande fartyg.

Skrivet 2010-06-06 Klockan 15:11:05

Låg och såg Förhäxad inatt och var vaken alldeles för länge tror jag. Men iallafall i fredags följde jag Elin på fest hos Linnea som fyllde 20. Sen drog vi på calles, fast for vääldigt snabbt på olles istället. Där var det rätt mycket folk om man säger så. Men det var roligt. Sen komme jolle dit och vi käkade på frasses sen for vi hem till mig. Igår hände inte mycket. Vi var och käkade grillat hos faster, var jätte mumsigt! Sen såg jag och mamma film, Hachiko. Den var lika bra som förra gången och mamma flännade sönder såklart haha. Nu ska jag nog ta och göra nått vettigt, kanske. hejda


Kommentarer
Postat av: elin

Skrivet 2010-06-06 Klockan 18:55:08
det är inte okej att lägga ut dom där bilderna.. haha

Postat av: julia

Skrivet 2010-06-06 Klockan 18:56:32
haha, jo dom är ju lix så små ;)

URL: http://lilljulaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback