Just gonna stand there and hear me cry, but that's alright because I love the way you lie.

Skrivet 2010-06-27 Klockan 03:10:23

Midsommar var roligt! Vi var några stycken hos jonte där vi grillade, käkade tårta, spelade kubb och sånt där midsommar trevligt. Senså vid typ 1 åkte vi in till stan och jag tog bussen till jollebolle. och jag såg självklart en igelkotte. ser fan ofta igelkottar i hamn när jag är full? himla konstigt de där haha. och inatt, eller det var nog imårse men endå, vaknade jag av att det åskade högt som fan, blev skiträdd, men somnade snabbt om i stora starka prins armar igen :] sen har det inte hänt så speciellet mycket alls idag. hoppas på fin fint väder imårrn så det kanske blir bad eller nått annat skojjsigt. nu ska jag iallafall sova tror jag. jo godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback