Om jag fick chansen att göra om mitt liv, skulle jag inte göra en enda sak annorlunda. För allt tog mig hit till dig.

Skrivet 2010-07-20 Klockan 02:21:18

Idag, eller ah typ imårsse, var jag och jolle på stan en stund, jag köpte inge för jag måste spara pengar.... eller jo bara silverschampoo men det var välbehövt! och jole köpte en mobil, en ROSA! Älskar den haha. Sen så spelade vi lite kort osv. och ikväll kommde elin och hämtade upp mig och vi for till nina, hon har flyttat till en jättefin lägenhet :). och vi såg film ochså. trevligt trevligt. nu ska jag tvätta fejjan och allt sånt sen lägga mig och se veronicaaa, eller kanske little people big world!!! ja skit samma hejdaa!
har aldrig sagt att vi är friska!!1 haha love you♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback