So I pick the world up and I’ma drop it on your fuckin’ head.

Skrivet 2010-07-03 Klockan 03:00:42

Spenderade denna soliga dag på stranden med elin jessica och nina, har typ bränt mig på axlarna men det hör fan till! Haha. Efter det for vi på dallas och åt. Sen upp på solbacken och letade Segemyhr serien eftersom elin skulle köpa den. Men den fanns inte där, så då var det bara att skynda sig in till stan istället, han dit just före Åhlens stängde, och där hittade vi hela jävla boxen med alla 5 säsonger. Så jag och elin har suttit och sett det ikväll samt färgat hennes hår igen, bort med det orangea och på med svart. Men det vart riktigt snyggt. Såg nyss dom allra sista förhäxad avsnitten, de ÄGDE och nu är jag ledsen över att det är slut. Men får vell vänta ett år sen ser jag om allt ännu en gång kanske, haha. Nu ska jag sova iallafall, det behövs kan vi säga!


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2010-07-03 Klockan 11:24:43
Jag ser fortfarande ut som ett stoppljus i fejjan........

URL: http://mittimellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback