I can remember the very first time I cried. How I wiped my eyes and buried the pain inside.

Skrivet 2010-07-07 Klockan 15:33:45

Igår var jag och korven på bio. Eclipse blev det, har inte gillat dom 2 första sådär jätte mycket, men den här gillade jag faktist rätt mkt!!1 sen så idag eller typ imårse var jag med elin på stan en snabbis. Köpte en liten piercing till min näsa så nu ska jag äntligen byta. Sen hittade vi skit fina kedjearmband typ, på ur&penn, sånnadär med som man ska hänga fast massa berlocker på. Så et sånt köpte jag och 3 gulliga saker att hänga på :). Nu gör jag absolut ingenting, jolle for hem för ett tag sen, eller han for på gymmet. och jag har suttit i solen ett tag men orkar inte med att det blirmolnigt hela jävla tiden så jag gick in.. nu ska jag byta plopp i näsan sen städa mitt fucking rum, det behöööövs! PZ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback