Hanging out down the street the same old thing we did last week.

Skrivet 2010-07-14 Klockan 15:12:23

Sitter hos joel nu alldeles ensam. satt just ute och solade men jag orkar fan inte längre, de är så varmt att jag knappt kan andas ju! Iallafall så vaknade jag vid halv10 eftersom jag skulle ta bussen till stan och sen fara och bada, men det var inte ens sol då och jag trodde det var kallt ute så jag pallade inte gå till bussen. sen insåg jag att det var typ 26 grader, och sen kommde solen fram men då hade jag redan missat bussen så jajajaa. Jag och jolle var iallafall till hans söta lilla farmor och åt lunch för nån timme sen, mktgott var det! och sen for han till gymmet så därför sitter jag här all alone. men ska åka hem med pappa när han slutar har jag tänkt :). Och ikväll ska jag vara med elin. blir awesome, hejdahejdaa!
en galen bild jag tog på jole igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback