Don't ever let fear hold you back!

Skrivet 2010-07-02 Klockan 03:09:10

Idag var det premiär av årets "Sommar med Ernst", såg det självklart, älskar det! Haha. Han äär så bra, fast bara i det programmet, var ju en katastrof när han satt i den där fotöljen på julafton! nej gud. Men avsnittet det var iallafall bra, kommer se det varje torsdag helt klart. Sen så efterdet for jag till elin och linus och såg film. Remember Me blev det, med Robert Pattinson. Tycker den var heelt okej, dock rätt oväntat slut om vi säger så... Men men, nu ska jag ta och fläta ut alla småflätor jag råkat göra i håret(?) och sen ta och sova tror jag. Ser att solen redan gått upp och det blir att kliva upp ganska tidigt imårrn eftersom vi ska och bada :) Sen tillsist kan jag även berätta att min mobil gått sönder, eller asså skärmen bara lyser vitt och man ser ingenting, eller ibland ser man men det är som rörigt och rosa/grönt då. Men som tur var så har elin nyköppt en iPhone så jag fick låna hennes gamla mobil! Toppen ju :D. Nu- nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback