You can't play on broken strings, you can't feel anything, that your heart don't want to feel. I can't tell you something that ain't real.

Skrivet 2010-01-26 Klockan 20:45:59

Vi flyttade alla grejer utom typ tvn och nån lampa från vardagsrummet idag,  vart RÄTT tomt. Sen försvann allt från köket också förutom köksbordet och 2 stolar, och allt i hallen och lite i datarummet osv, är bara sovrummen och toan kvar nu. Känns tomt här nu. Såg nya lägenheten igår, den var inte lika ful som jag trott, men inte alls lika fin som jag hade förväntat mig, hur det nu går ihop? Jaja det blir nog bra det här.

Kom på att jag inte visat min schnögga tavla jag fick i julklapp av Elsa så det kan jag göra,

skitgulligt ju :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback