Grattis?

Skrivet 2010-01-28 Klockan 15:02:28

18 år igår alltså, känns inget speciellet förutom att det känns toppen :D. Fick pengar, örhängen, piercing, sunus och sånt. Och av min joppo fick jag en skit fin ros, en skit fin ROSA och silvrig klocka och en skit fin ring :). Jätte fina grejer och jag är så nöjd så. Idag ska vi flytta det som är kvar i vårt kär "hus". Men inte min säng, nej nej den ska ju elin o linus ha så jag kommer inte få ha kvar min kära mysiga stora säng, ska få elins och den är kanske inte så liten den heller, men inte alls lika stor som den jag har nu. men det blir kul endå, ett äventyr. Vaknade imårse av att joel kollade på sin mobil, jag frågade vad klockan var, han sa att den var 6. Vart så jävla arg för jag trodde att den var typ 2 så jag bara kunde mysa ner mig med han flera timmar till, men nej nej jag skulle upp prick då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback