TATTOO YOUR NAME ACROSS MY HEART.

Skrivet 2010-01-21 Klockan 23:14:26

Igår hade jag så ont i huvet så jag bestämde mig för att lägga mig tidigt, gick och la mig mellan 9-halv10 och klev upp 7 imårse, var rätt så skönt, dock har jag fortfarande ont i huvet men men. Idag gjorde vi inget i skolan, skulle jobba med våran äckliga skoltidning som vanligt men vi gör inte mycket då. Sen efter det åkte jag & Joel till stan där jag fick följa ocj käka på Tatung med hans farmor, det var sjukt gott! Sen så ikväll blev det ingen hockey, nä jag har varit duktig. Läste först ut min engelska bok, sen försökte jag förbereda nå skit som vi ska göra imårrn på skolan när vi ska snacka om boken typ(?), sen skrev jag en engelska uppgift(Y). Nu ska jag alldeles strax sova, ska bara vänta på att baby ringer! Vi har förästen varit tillsammans i 11 månader idag! Helt toppen alltså :D. natti natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback