Snus köp nr1

Skrivet 2010-01-30 Klockan 14:21:18

Kan föresten berätta att jag köpte snus själv för första gången igår. Det var livsfarlig. Så farligt att jag starkt fundera på att sluta snusa. När han i kassan frågade om legg så hittade jag det inte i min ficka först, sen när jag tillslut hittade det så skakade jag helt sjukt mycket när jag gav han det, han måste ha trott att jag var störd. Sen när jag skulle hämta ut snuset i en såndär automat som man stoppar in kortet i så snusen kommer ut, så känndes vägen dit som en mil. Och alla tittade. Jag skakade och gick så fort jag kunde när jag väl fått tag på snusen. Ska aldrig mer göra om det. Eller jo imårrn men...


Kommentarer
Postat av: fallee

Skrivet 2010-01-31 Klockan 17:26:18
HAHAHA TILLÅT MIG ATT SKRATTA


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback