Maybe it's my fault that people always leave.

Skrivet 2010-01-07 Klockan 02:02:32

Halv 6 imårse var jag o joel fortfarande vakna, och jag skulle kliva upp 07:07, för vi skulle på IKEA för att linus o elin skulle köpa massa grejer till sin lägenhet. Så det var bara att gilla läget och få sitt feta arsle ur sängen helt enkelt. Sen tog det en evighet att köra till haparanda också eftersom vi hade släp o skit. Men iallafall, på IKEA köpte jag endast 4 ljuslyktor (varav 2 inte var hela när vi väl var hemma), 6 vita gulliga ljus+6 svart gulliga ljus. Sen köpte jag ett par skor på skopunkten också. Men det var kul. Nu är jag helt sjukt äckligt trött, fast jag hann nog sova en timme i bilen på väg hem, men endå! Ska bara se nått oth avsnitt och sen SOVA, och jag ska sova LÄNGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback