jag förstår inte varför jag associera vissa saker med varandra

Skrivet 2010-01-17 Klockan 03:49:18

När jag känner lukten av Ettan lös så tänker jag på sommaren, när jag känner doften av tandkräm dyker Kajsa upp i mitt huvud, när jag plattar håret så känns det nästan jämt som att det är dan före julafton. Anledningen till att jag förknippar ettan med sommar kan jag tro är för att Joel snusade det rätt mycket i sommras. Men varför jag tänker på Kajsa när jag luktar på tandkräm, och på dan före julafton när jag plattar mitt hår har jag ingen aning om. För vad jag minns så har då inte Kajsa gått runt och luktat som tandkräm hela tiden? Och plattar håret gör jag ju inte bara dagen före julafton så varför tänker jag att det är det imårrn då? Finns fler sånna där grejer där jag inte förstår varför jag tänker så som jag gör, men det ska jag inte skriva nu för nu ska jag sova. Hejhej♥
önskar att jag aldrig hade färgat håret mörkt höhö.


Kommentarer
Postat av: Lissie

Skrivet 2010-01-17 Klockan 17:29:17
Haha, jag är typ likadan.

Men antar att alla är såna xD

URL: http://lissielimelight.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback