I don't know who I am without you, and I don't ever want to know.

Skrivet 2010-01-22 Klockan 18:12:03

Borde packa ner massa grejer från mitt rum eftersom vi ska flytta på typ måndag eller tisdag. Men jag vill inte. Jag vill inte flytta, eller jo men de kommer bara kännas konstigt. Speciellt på sommaren, vars ska man då vara när man ska vara ute, på balkongen eller? Nä jag trivs här, det känns bara onödigt att flytta. Men jag måste ju, så så är de iallafall. Snart kommer baby så jag måste iallafall försöka städa lite, kanske även packa.


Kommentarer
Postat av: SARAMOHEE

Skrivet 2010-01-22 Klockan 23:06:26
MEN JULLE DET BLIR KUL! DU GILLAR BALKONGER!

URL: http://saramoa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback