What can I say, what can I do? This is who I am and I'm hurting you.

Skrivet 2010-02-17 Klockan 22:56:06

Har kommit på att jag som gillar tisdagar och onsdagar, slutar alltid halv12-12.
Vill att det ska bli LOV!
Fjällen på lovet kommer bli awesome
Har äntligen fått mitt studiebidrag
Vill festa i helgen
Jag vart jätte ledsen för att inte himym komme igår :(
Jag och joel har varit tillsamans i ett år på söndag (Y)
Har börjat få för mig att alla avlyssnar eller filmar mig nu för jag har sett för mycket Veronica Mars..
Vaknar fortfarande gråtandes varje natt och nu är jag typ rädd när jag vaknar, allt blir som svart, jag blir rädd vaknar och gråter. skumt? oja
Nu ska jag se ett Veronica Mars avsnitt sen sova och förhoppningsvis hinna med bussen imårrn för jag vill inte gå(halka) in till stan igen som imårse bara för att joel var så himla seeeeeg ;) Haha natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback