People say that the bad memories cause the most pain. But actually it’s the good ones that drive you insane.

Skrivet 2010-02-11 Klockan 00:25:48

Sen vi flyttade så har jag drömt mardrömmar varje natt. Och endast en gång har jag kommit ihåg vad jag drömt, jätte konstigt eftersom att jag alltid mindes sånt förut, före vi flyttade. Men jag Vaknar jämt en gång per natt av att jag gråter? helt sjukt. Till och med när jag sovit hos Joel har jag vaknat gråtandes mitt i natten och inte fatta nått. Sen känns det som att det är nån i mitt rum också, nån som typ kollar på mig. Kan inte förklara men men. Ska nog se ett avsnitt Veronica Mars nu sen sova, och förhoppningsvis inte drömma mardrömmar och flänna sönder. Natti natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback