Man gråter inombords men hanterar det rätt snyggt.

Skrivet 2010-02-07 Klockan 01:23:22

Idag när jag kom hem från Joel insåg jag att vi fått igång internet, perrfa då slipper jag sitta i köket och koppla upp mig på nån grannes trådlösa så det går helt sjukt segt, nä nu kan jag ju sitta/ligga vart jag vill sådet var ganska bra. Annars så tycker jag att det kan få bli sommar nu, jag orkar inge mer kyla. Sommar och sol skulle sitta bättre än bra nu. Men nu ska jag iallafall lägga mig i min säng och kolla lite oth tror jag. Natti natti<3
Btw tyck f5 om ni icke ser nån skillnad :).


Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Skrivet 2010-02-07 Klockan 13:34:03
Hallå hallå :)

haft en bra dag än så länge? :)

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

URL: http://voffsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback