I adore the fact that you see something special in me.

Skrivet 2010-02-21 Klockan 01:14:28

Laddade hem Avatar i rätt så dålig kvalla tidigare idag, hatar att se filmer i med dålig bild men jag insåg att den faktist var toppen endå! Imårrn ska älsklingen bjuda/laga middag, 1 år tillsammans och det känns heelt jävla underbart så att säga. Ska nog se Veronica Mars nu, sen hoppas jag att joppis ringer och säger godnatt och sen ska jag sova mycket skönt i min lilla säng. Har btw inte drömt mardrömmar två nätter i rad nu, nice dude(Y)! Natti natti.


Kommentarer
Postat av: SARAMOAA

Skrivet 2010-02-21 Klockan 09:58:38
öjj... smart att du skriver att du laddar ner ;)ahhaaha lilla olagliga julis.


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback