We become alive in a time of fear.
And I ain't got no motherfucking time to spare.

Skrivet 2010-12-05 Klockan 14:20:30

I fredags hade jag himla roligt! Sen fick vi sova hos världens bästa elin och linul. Lördag mådde jag sämre än jag gjort på länge, dock blev det mycket bättre på kvällen. och nu är jag helt back in action. Idag klev jag till och med upp redan vid 10, tror jag, har nog aldrig hänt på en söndag :o, iallafall inte på riktigt länge! Nu försöker jag fixa till mig och sådär. Denna kväll kommer att spenderas i skehamn. Förhoppningsvis framför en riktigt häftig rulle som tex: kalle och chokladfabriken (om jag får bestämma alltså ;)) haha.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skrivet 2010-12-05 Klockan 20:42:27
Jag hoppas då verkligen inte att det kommer hända något hemskt? :O

URL: http://emeliiegradin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback