27 December 2010

Skrivet 2010-12-27 Klockan 21:17:22

Har varit på dop ikväll, komme hem för en liten stund sedan. Lilla kusinbarnet Charlie döptes. Dock hade mamma tagit fel på vilken tid det var, hon trodde det var halv7 när det egentligen var halv6. Så när klockan var 20 i 6 och vi kom på det så blev det lite panik. Men vi hann iallafall se slutet och sen bjöds det på himla god smörgåstårta. Mummsigt! Har även hunnit med att prova på min nya vågtång tidigare idag. Den var riktigt bra och snabbt gick det också. Satte även in löshåret så det ser ut som jag har en massa massa hår. Nu ska jag fortsätta se Harry Potter och dödsrelikerna, i ganska så värdelös kvalité, men jag måste se den igen den är ju kung. (pluss att jag är dödskär i Ron, han är bäst! är det bara jag som tycker det?!)


Kommentarer
Postat av: J

Skrivet 2010-12-27 Klockan 21:59:47
Tur att det är ordning på storasyster. Och <3 Ronron =)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback