So here's my lifelong wish, my grown up christmas list.

Skrivet 2010-12-24 Klockan 00:16:06

Idag har jag; städat klart mitt rum, rensat bland alla kläder och slagit in dom sista julklapparna. Sen så har Linus och Elin varit här ikväll och vi har haft obligatoriskt "dagen-före-julafton-myys"! Käkade gottis och såg bland annat inception, så det var kuuuligt. Nu har jag målat alla naglar jag har samt smörjt in hela mig i sjukt god luktande hudlotion, den luktar verkligen mummsigt! Ska snart ta och krypa ner i sängen och sova, måste bara se dagens avsnitt av julkalendern först. Julafton imorgon!! och det kommer bli himla awesome. Frågan är bara vad jag ska ha på mig, men det får jag ta reda på på morgonen tror jag :).


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skrivet 2010-12-24 Klockan 22:59:35
Jasså, när ska ni fara då? :)

Vi ska fara till Ayia Napa :)

URL: http://emeliiegradin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback