If you had one shot, one opportunity, to seize everything you ever wanted, one moment. Would you capture it, or just let it slip?

Skrivet 2010-12-03 Klockan 16:48:18

Älskar att det redan är fredag! Var rätt soft på skolan idag, inget överjobbigt alltså. Nu är jag hemma, ny duschad och ska snart käka tror jag. Sen göra mig klar och sånt där skit. Ikväll blir det fest och utgång! börjar vara ett tag sen nu. Dock ska vi vara i hamn, jobbigt o åka en massa buss.. Men de blir säkert skojj endå! :D  Vet att jag sug på blogga och att jag knappt uppdaterar längre, men jag vet aldrig vad jag ska skriva och därför blir det som det blir, lika bra det. Hörs när vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skrivet 2010-12-03 Klockan 20:20:39
va? näe, så himla fuskit, fast jag intervjuvade bara 3 st ;)

URL: http://emeliiegradin.blogg.se/

Postat av: Emelie

Skrivet 2010-12-04 Klockan 21:20:58
Oj, så jobbigt då ;)

URL: http://emeliiegradin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback