"Jag gör allt jag lovade dej att aldrig mer göra. Men du kan inte skylla på mig, för allt är ditt fel."

Skrivet 2010-08-05 Klockan 17:28:58

Gårkvällen var rolig! Jag gick till elin vid nio sen gick vi till linnea där det var några till. Chillade där, spelade typ olika drickspel osv. Vart fan rädd när det vart strömavbrott dock haha, men de var kul. Sen for vi på station, och efter det vid typ 2 drog vi på MAX i think. Sen kommde ruff jolle och pierre och hämtade oss och vi for hem till jollebolle. Steg upp helt sjukt tidigt idag, typ 10? och sen komme joels familj som har varit borta i 3 veckor hem. Trevligt trevligt! Och nu är jag ensam hemma, pappa for just på ladan, AIK har ju sin första isträning idag så han är där och kollar. Men jag pallade fan inte, är så sjukt trött. Ikväll blir det nog bara att ta det förjävla lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback