Um, you are kind of amazing..!

Skrivet 2010-08-19 Klockan 03:49:24

Ikväll har jag suttit i elin och linus nya soffa och sett film tillsammans med dom och jonte. vi hyrde en film som hette Green zone, var inte den bästa jag sett men den funkade. köpte även vanilla coke!!♥ nu sitter jag här i min säng med nymålade naglar, svarta tånaglar och franskmanikyr på fingernaglarna, som vanligt helt enkelt. borde sova nu, borde även börja lägga mig tidigare på kvällarna och kliva upp tidigare på morgonen eftersom att vi börjar skolan om mindre än en vecka, men ne. nattinatti.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skrivet 2010-08-19 Klockan 13:20:27
Tagga skolan!!!!

URL: http://emeliiegradin.blogg.se/

Postat av: Nickolina din kuzin'a

Skrivet 2010-08-19 Klockan 18:26:43
eftersom du är världens bästaste kusin borde du länka till min blogg och berättahur UNDERBAR jag är :D

URL: http://kanskenicko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback