Jag hatar dig iallafall för den du är, och det är ju det viktigaste.

Skrivet 2010-08-20 Klockan 03:38:48

Idag var jag och elin på stan ett tag. köpte inget för min ekonomi är som vanligt inte bra haha. men en drive-in på max blev det iallafall. Sen så for vi hem och spelade kort med linus. sen vid halv9 kommde mli och malin och hämta mig och vi for och bowlade. var himla skojjigt och jag kom faktist inte sist! sen for vi på max fast jag käkade såklart inte igen. och tillslut skjutsade dom mig till elin&linus igen där vi fortsatte spela kort. sen började jag skrattade så hårt att jag fick ont i magen. fast det är inge ovanligt, brukar hände rätt ofta när jag är där haha... nu är det nog dax att sova. saknar min korvis himlahimla mkt, han är i arjeplog vilket är alldeles för långt borta..... nattinatti.
jag ska lära dig allt jag kan lillevän, eller allt som är bra iallafall♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skrivet 2010-08-20 Klockan 11:34:03
<3<3<3<3<3

Postat av: nickolinaaa

Skrivet 2010-08-20 Klockan 12:10:48
men då säg vi såhär då , du skriv om mej å ja om dej :)

URL: http://kanskenicko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback