Inside my shell, I wait and bleed.

Skrivet 2010-08-24 Klockan 15:13:42

jolle somnade redan 1 inatt, medans jag låg vaken och hörde när han snarkade enda till efter 3... lagomt kul! Så har inte sovit sådär jätte  mycket inatt. Men ikväll ska jag då verkligen sova tidigt, måste bara se fångarna på fortet sen kan jag sova. Gud vad bra det var föresten, fångarna, himla kul att dom kör på det nu igen. Skolan var tråkig som vanligt, fast lite kul att träffa vissa personer! Men nu ska jag en snabbis på stan med Elin, måste köpa ensåndär våffelsak som man gör volym i håret med, har lånat hennes rätt länge men nu har hon tagit tebax den så en egen måste införskaffas! Hejda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback