Varje gång jag ser mig i spegeln, ser jag ett ansikte
men inte mitt eget.

Skrivet 2010-04-06 Klockan 21:46:29

Jag och joel var på bio igår, vi måste seriöst sluta gå på bio haha.. men iallafall så såg vi Shutter Island och jag tycker att den var jättebra, lite komplicerad men bra. Idag var vi på stan en stund, vill köpa en ny skinnjacka eftersom att min är en liten barn jacka och inte så fin längre, men hittade ingen så köpte ett par ljusrosa converse istället =). Nu ska jag fortsätta se desperate som är på tv sen hade jag även tänkt se harry potter och hemligheternas kammare för det är typ 3 år sedan jag såg den haha. Sen kan jag berätta att det var trevligt i långsjöby hos daniel&lina! Men nu desperate housewives somsagt. Hejdaaaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback