Spelar ingen roll vad folk säger, spelar ingen roll vad dom gör. För jag vet att vi lever för varandra kommer alltid va tillsammans tills dagen vi dör.

Skrivet 2010-04-07 Klockan 18:37:02

Var uppe till typ halv4 inatt, såg Harry Potter och mitt i filmen komme jag på att jag ville göra ett armband. Så jag tog ett gammalt halsband och några olika småtjaffsgrejer och pillade på ett tag sen var ett armband klart :)Vaknade vid halv2 idag, är nog enda dagen på lovet jag har sovit riktigt länge, och sköönt var det! Annars har jag inte gjort ett piss idag, eller jag hittade en skitbra youtubekanal där en tjej laddar upp olika videos om hur hon sminkar sig, gör frisyrer och bara snackar massa skit, rätt kul och se tycker jag.
Update:
Länk till juicystar07
Länk till otherjuicystar07


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-04-08 Klockan 01:21:54
länka den är du snäll :)

Postat av: Jessica

Skrivet 2010-04-09 Klockan 18:22:07
Haha hon kunde då texten till den iallafall.

URL: http://mittimellan.blogg.se/

Postat av: Maja

Skrivet 2010-04-09 Klockan 18:48:55
Kjempebra blogg !

Titt gjerne innom bloggen min og det har vært hyggelig med en kommentar eller flere :-)

URL: http://www.maisenh.blogg.no


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback