Jag är livrädd för att leva, och jag är dödsrädd för att dö.

Skrivet 2010-04-25 Klockan 12:00:31

Jahapp då var det söndag igen. Vaknade vid 8-halv9 och kunde inte somna om, låg i sängen och försökte i typ 2 timmar sen gav jag upp. Varför kan jag inte sova när jag vill?! Men jag trodde faktiskt att jag skulle må så mycket dåligare idag än vad jag gör, med tanke på hur mycket jag drack igår. Men mår faktiskt bra! Var iallafall hos Elin & Linus men en massa först och festade, sen drog vi på på station, dock kände jag inte en enda person förutom dom jag for dit med eftersom att det var 22+, men det var kuul endå :D. Nu ska jag nog ta en liten lång dusch och sen kanske en prommis i det vacka vädret. Haha fan va fag de där lät, men endå. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback