I'm dancing with tears in my eyes, just fighting to get trough the night.

Skrivet 2010-04-12 Klockan 22:01:54

nu när solen är framme.
nu när det börjat bli varmt igen.
nu när sommaren snart är här,
så saknar jag er.
precis som jag gjorde förra sommaren,
och sommaren före det.
men jagvet att det är mitt eget fel,
det är nog därför jag inte riktigt kan släppa det.

nu ska jag sova, är alldeles för trött för att ens fungera och tänka klart. imårrn slutar jag tidigt, det gör även joppo så han följer mig hem, loooove it! orkar inte att det är skola, längtar tills SOMMARLOVET. men snart ärdet valborgs, eller typ 2 veckor? jaja godnatt.


Kommentarer
Postat av: Nickolina

Skrivet 2010-04-13 Klockan 19:41:48
FRÅGESTUND!

snälla fråga !

URL: http://jjjjenkan.blogg.se/2010/april/fragestundd3.html?_tmp=15bf9b679ab70f6f87bb1996719debedd3231b13


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback