I love it when in the middle of our kiss I can feel you smiling.

Skrivet 2010-04-10 Klockan 22:10:04

Jag och Elin bestämmde oss för att pierca näsan igår, eller egentligen hade vi tänk på det ett tag, men igår gjorde vi det. Och jag hade ju såklart förberätt mig på det absolut värsta, att jag typ skulle svimma av ondhet eller nått.Men det känndes knappt, vart bara skiträdd när "pistol"grejen smällde av, men det gick bra. Dock passar inte min stora näsa i piercing men den får fan anpassa sig för jag tänker inte ta ut den nu, då känns det bara som jag slösat pengar haha. Men nu ser jag iallafall Djävulen bär prada på tv, eller det är paus just nu men. Vi har inte gjort så mycket idag jag o jolle, tog en liten promenad till konsum, spelde lite kort, såg greys och myste och sånt bara. Nu film pz!
Mina små nyvakna favvisar♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-04-11 Klockan 12:58:04
haha snygg blid julle ;)

du är världens bästa och det vet du hjärtat!(L)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback