Concrete jungle where dreams are made of, There's nothing you can’t do, Now you're in New York.

Skrivet 2010-04-19 Klockan 19:54:41

Har lärt mig att jag inte borde få vara inne på facebook, blir bara fel... Men iallafall så såg vi nån värdelös film idag på skolan. Två timmar lång, Emma tror jag den hette. Skulle typ föreställa att vara från för jättelängesen. Bara lång och tråkig. Men vi fick sluta lite tidigare iallafall. Funderar på att fara ut och spinga? fast vafan tror jag, med min kondis kommer jag vell knappt ut geom trapphuset. Blir nog ingenting utav helt enkelt. Nä ska nog göra ergonomi saken som skulle vart inne för längesen!! Ja så får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback