But you're a selfish narcissistic psycho freaking bootlicking nazi creep and You can't handle me.

Skrivet 2010-04-14 Klockan 19:07:33

Fy så himla skönt det är med SOL. Snart är det sommar, bara det inte börjar snöa igen för då blir jag ledsen. Iallafall så slutade hade jag foto på skolan idag. Vi ska börja med nånslags fotobok och det är typ jätteviktigt vad man har för bilder för det är typ den viktigaste uppgiften under hela kursen och jag får damp för jag har inte tagit nå bra bilder jag kan andvända. Men men jag slutade tidigt som vanligt. Slutar vid halv12 tisdag, onsdag & torsdag, det är wonderful. Såg det nyaste how när jag komme hem (eller kalla det How I Met Your Mother om ni vill), det ägde iallafall som vanligt. Längtar bara till One tree hill börjar om igen, var rätt länge sen man såg det nu ju. Fast nu ska jag gå ut med mensFIA så hon får kissa. PZ.


Kommentarer
Postat av: Tonje Hansen

Skrivet 2010-04-17 Klockan 15:26:43
fint bilde!

URL: http://livinlife.blogg.no

Postat av: lisette

Skrivet 2010-04-25 Klockan 17:09:09
asfin bild

URL: http://lissielimelight.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback