ironiskt, bland alla dessa svenskar är man tvungen att dö för att kunna bli älskad!

Skrivet 2009-09-10 Klockan 23:20:51

Hade sovmorgon idag så fick ändå sova ganska länge, fast skulle aldrig ha farit för kännde mig inte det minsta pigg och nu känner jag mig ännu mindre pigg, så det blir nog att vara hemma imårrn. Men iallafall så följde Elin mig på stan efter skolan för jag skulle hitta en klänning att ha på lördag. Och inne på hm så säger elin helt sjukt ironisk: men den här kan du ju köpa ;). och jag bah JA den vill jag ha! Haha så det blev en blå/vit/svart blommig :) funkar enligt mig. Nu ska jag se himym och längta efter min gulliplutt, och kanske spela farmville ;) haha PZ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback