You dont laugh the way you used to,
but i've noticed how you cry.

Skrivet 2009-09-27 Klockan 02:47:30

Är så sjukt sugen på att bara plocka fram precis ALLA julgrejer och he in i mitt rum just nu! Skulle kännas väldigt bra att göra, och om jag inte vore så oerhört trött nu skulle jag gjort det.. Igårkväll var jag med Joel och lite andra människor, pojkar kan vi säga för det var det vell mest? Jaja trevligt tycker då jag att det va. Förutom den långa vandringen från max hem. Den här dagen och kvällen spenderades med älsklingsjoel, såg never back down osv. Nice nice (Y). Ska alldeles strax sova, eller kanske plocka fram åtminstone julgranen om jag orkar. Får se hur det blir ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback