For him, I'd smile when he's happy, kiss him when he's sad, try to be the perfect girl and calm him when he's mad. Hold his hand to make him strong and say he's right when I know he's wrong.

Skrivet 2009-10-07 Klockan 00:28:44

Jag färgade håret på Joel idag, eller jag gjorde slingor ;). Haha, men jag tyckte då de vart jättefint! Sen har vi även sett nyaste oth, vilket var toppen såklart! nu har jag även sett nyaste himym, borde snart ta och lägga mig och sove eftersom jag typ aldrig komme mig i säng i natt. Hoppas för mitt liv att det ska snöa inatt eller imårrn. På tal om imårrn, då står foto och psykologi på schemat, kan bli kul faktist, iallafall första halvan. Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback